سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستارگان سینما

 

 

  21) برای بازی در فیلم "مردن برای..." از شان پن یک پیام تبریک خصوصی دریافت کرد!

مدت کوتاهی بعد از اینکه در فیلم "مردن برای..." بازی کرد، از یکی از طرفدارانش که نمی دانست چه کسی است یک پیام تبریک خصوصی دریافت کرد. در این پیام تبریک خصوصی نوشته شده بود: "تو فوق العاده بودی" اما چه کسی این پیام تبریک را فرستاده بود؟ حقیقت اینبود که این فرد کسی نبود به جز "شان پن"! البته او بعد از مدتی متوجه شد که این پیام تبریک مربوط به شان پن بوده است و بعدها گفت که این پیام تبریک از طرف شان پن که خودش هم یک هنرپیشه بسیار بزرگ و مطرح بود؛ برای او به منزله گرفتن یک جایزه اسکار بود!


22) او اعتقاد دارد که ازدواج با تام کروز او را از بسیاری آزارهای جنسی نجات داده است!

بعد از جنبش "Me Too" در هالیوود، نیکول کیدمن بیان کرد که از بسیاری از آزارهای جنسی که همکارانش را تهدید می کرده است جان سالم به در بده است. علت این موضوع این بوده است که در آن زمان همسر تام کروز بوده است و داشتن یک "شوهر خوب" باعث شده است که او از بسیاری از آزارهایی که ممکن بود به او برسد نجات پیدا کرده است و البته بعد از جدا شدن از تام کروز هم به اندازه کافی قوی شده بود که بتواند از خودش دفاع کند!


23) کارگردان یکی از فیلم های موفق او به نام "تصویر یک بانو" سال ها پیش در استرالیا او را می شناخت!

هنگامی که نیکول کیدمن تنها یک نوجوانی بود که در استرالیا به ایفای نقش های جزیی می پرداخت؛ خانم کارگردانی او را ستایش می کرد که بعدها این خانم تبدیل به کارگردان یکی از بهترین فیلم های او به نام "تصویر یک بانو" شد که در به تثبیت رساندن هویت هنرپیشگی نیکول کیدمن تاثیر بسیار زیادی داشت.


24) بازی کردن در فیلم "تصویر یک بانو" برای او خیلی سخت بود

نقشی که نیکول کیدمن در فیلم تصویر یک بانو داشت نقشی بسیار سخت بود و او مجبور بود تا برای بازی کردن در این نقش زحمت بسیار زیادی بکشد. داستان فیلم تصویر یک بانو در بستر قرن نوزدهم سپری می شد و در این داستان نیکول کیدمن باید نقش یک زنی که در آن زمان زندگی می کرده است را بازی کند. با تمام سختی هایی که بازی کردن این نقش برای او داشت؛ او حاضر شد تا این نقش را قبول کند و در نهایت هم این فیلم یکی از بهترین فیلم های او شد.


25) برای نیکول کیدمن سخت بود که تعادلی را میان مادر بودن و هنرپیشه بودن برقرار کند

نیکول کیدمن می خواست علاوه بر اینکه یک مادر خوب باشد یک هنرپیشه خوب هم باشد. او دوست داشت تا هر دوی این ها را در کنار همدگیر داشته باشد و برای این کار سخت تلاش می کرد. او در عین حال که مشغول بازی کردن در فیلم هایی مانند "بتمن برای همیشه"، "تصویر یک بانو" و "مردن برای..." بود، گهگاهی در اوقات فراغت از کار سعی می کرد تا وقت زیادی را با فرزندانی که به سرپرستی پذیرفته بود اختصاص دهد.


26) نیکول کیدمن زمانی یک شرط 10000 دلاری را به جورج کلونی باخت!

نیکول کیدمن و "جورج کلونی" در فیلمی به نام " صلح کننده" با هم آشنا شدند. این آشنایی باعث شد که آنها برای همدیگر دوستان خوبی شوند. آنها تبدیل به دو دوست صمیمی شدند . جورج کلونی اعتقاد داشت که نیکول کیدمن هنرپیشه بسیار خوبی است و مهارت های زیادی در این زمینه دارد. جورج کلونی در آن زمان مجرد شود و ظاهرا نیکول کیدمن با جورج کلونی 10000 دلار شرط بست که وقتی که به سن چهل سالگی برسد، متاهل است و دارای فرزند می باشد. وقتی جورج کلونی به چهل سالگی رسید هنوز هم مجرد بود بنابراین نیکول کیدمن شرط را باخت!


27) نیکول کیدمن در پشت صحنه فیلم هایش با همبازی هایش بسیار مهربان بود

افرادی که با نیکول کیدمن کار می کردند؛ همیشه می گفتند که او با افرادی که در یک فیلم با او بازی می کنند بسیار مهربان است. به عنوان مثال "ساندرا بالوک" همبازی او در فیلم "جادوی عملی" با نیکول کیدمن رابطه عاطفی خوبی برقرار کرد و این دو تبدیل به دو دوست خوب شدند و دوستیشان تا سال ها ادامه پیدا کرد.


28) "گریفین دان" کارگردان فیلم "جادوی عملی" نیکول کیدمن، می گفت که او در طول فیلمبرداری این فیلم نیاز به تمرکز بیشتری نسبت به بازیگران دیگر داشت

کارگردان فیلم "جادوی عملی" یعنی "گریفین دان" بیان کرد که هنگامی که با نیکول کیدمن در طول این فیلم برداری کار می کرده است؛ او نیاز به تمرکز بیشتری نسبت به بازیگران دیگر فیلم داشته است. علت این موضوع این بود که نیکول کیدمن می خواست سعی کند تا از تمام توانایی های خودش برای این فیلم استفاده کند.


29) یکی از موفق ترین فیلم های نیکول کیدمن و تام کروز، فیلم "با چشمانی کاملا بسته" بود

استنلی کوبریک که یکی از بزرگترین کارگردانان روزگار خودش بود، زمانی به نیکول کیدمن و تام کروز پیشنهاد کرد تا در فیلمی به نام فیلم "با چشمانی کاملا بسته" به ایفای نقش بپردازند. پیشنهاد بازی در این فیلم برای دو سوپراستاری که در آن زمان بیشتر در فیلم های اکشن بازی می کردند کمی عجیب بود! آنها هم با کمال میل این پیشنهاد را قبول کردند و در این فیلم به ایفای نقش پرداختند چون هم استنلی کوبریک را خیلی خوب می شناختند و هم برای ایفای نقش در یک فیلم متفاوت ابراز آمادگی می کردند.


30) در زمان فیلم برداری فیلم "با چشمانی کاملا بسته" استنلی کوبریک نیکول کیدمن و تام کروز را مجبور می کرد تا چندین و چند بار یک صحنه را تکرار کنند

فیلم برداری کردن فیلم "با چشمانی کاملا بسته" هم برای نیکول کیدمن و هم برای تام کروز کمی دشوار بود. به این دلیل که در طول مدت فیلم برداری استنلی کوبریک آنها را مجبور می کرد تا یک صحنه را چندین و چند بار تکرار کنند. همین موضوع باعث شد تا فیلم بردای این فیلم کمی طولانی تر از آن چه که قرار بود بشود.


31) فیلم "با چشمانی کاملا بسته" در رکوردهای گینس به عنوان فیلمی با طولانی ترین مدت زمان فیلم برداری به صورت پیوسته را دارد

فیلم برداری فیلم "با چشمانی کاملا بسته در نوامبر سال 1996 شروع شد و تا ماه ژوئن سال 1998 به طور انجامید. بنابراین نام این فیلم در رکورد های گینس به عنوان فیلمی با طولانی ترین مدت زمان فیلم برداری به ثبت رسید! در طول مدت فیلم برداری این فیلم هم نیکول کیدمن و هم تام کروز احساس کردند که زندگیشان با مشکلات زیادی مواجه می شود و همچنین با هم اختلافاتی هم پیدا کردند!


32) فیلم برداری این فیلم یکی از عوامل بسیار مهمی بود که باعث شد رابطه میان تام کروز و نیکول کیدمن خراب شود

دوران فیلم برداری این فیلم هم برای تام کروز و هم برای نیکول کیدمن دوران سختی بود. در همین دوران بود که رابطه میان آنها خراب شد. همچنین در همین زمان بود که رسانه های مختلف خبر از بد شدن رابطه این دو دادند و این خبرها روز به روز گسترده تر می شد. همچنین شایعه هایی مبنی بر اینکه احتمالا نیکول کیدمن و تام کروز از هم جدا می شوند وجود داشت. این شایعه ها تا حدود زیادی درست بودند و مدتی بعد از آن این دو از هم جدا شدند.


33) اکثر توانایی های بازیگری نیکول کیدمن به دلیل شخصیت خجالتی و در دوران کودکی در او ایجاد شده است

نیکول کیدمن در دورن کودکی بسیار خجالتی بود و سعی می کرد تا از همه فاصله بگیرد. او همچنین این توانایی را داشت که برای خودش یک دنیایی بسازد. او از رفتن در مکان هایی که جمعیت زیادی در آن وجود دارد امتناع می کرد و حتی وقتی که بزرگ شده بود هم اعتراف می کرد که نمی خواهد در مکان هایی که در این مکان ها جمعیت زیادی وجود دارد (مثلا در رستوران ها و مکان هایی مانند آن) برود.


34) به نیکول کیدمن لقب ملکه یخی را داده بودند تنها به این دلیل که او نزدیک بین بود!

شخصیت نیکول کیدمن شخصیتی خجالتی است اما اصلا فرد بی تفاوتی نیست! بعضی از افراد با دیدن رفتاری که او از خودش در فرش قرمز و مراسم های مختلف دیگر نشان می داد او لقب "ملکه یخی" را دادند در صورتی که علت اصلی این موضوع چییز دیگری بود! علت اصلی این موضوع این بود که نیکول کیدمن نزدیک بین بود بنابراین وقتی که هوادارانش در فرش قرمز برای او دست تکان می دادند او نمی توانست آنها را ببیند بنابراین رفتار او باعث می شد تا آنها فکر کنند که او برخورد سردی دارد!

بعد از مدتی نیکول کیدمن یک عمل جراحی بر روی چشمانش انجام داد و نمره چشمش را به 20/20 تغییر داد و بعد از انجام این عمل جراحی رفتارش در فرش قرمز کاملا متفاوت شد. بعد از عمل او برای تمام هوادارانی که در فرش قرمز برای او دست تکان می دادند دست تکان می داد و ثابت کرد که دیگر لقب ملکه یخی برای او مناسب نیست!


35) نیکول کیدمن و تام کروز مدت کوتاهی بعد از دهمین سالگرد ازدواجشان و در زمانی که هیچ کس انتظارش را نداشت از هم جدا شدند!

نیکول کیدمن و تام کروز دهمین سالگرد ازدواجشان را در کریسمس سال 2000 در کنار هم جشن گرفتند. آنها در این مراسم قول دادند که سال های طولانی با هم بمانند. چند روز بعد، خبرنگاران آنها را در حالی که برای دوچرخه سواری به مناطق جنگلی در اطراف خانه شان رفته بودند مشاهده کردند ولی کمتر از دو ماه بعد از این ماجرا، تمام هواداران آنها از شنیدن این خبر به یکباره شوکه شدند: آنها داشتند از هم جدا می شدند!

36) دلیل اصلی جدایی نیکول کیدمن و تام کروز از هم برای هواداران مشخص نشد

شایعات مختلفی درباره دلایل جدا شدن این دو از هم وجود داشت. بعضی از افراد می گفتند که دلیل جدایی آنها این است که نیکول کیدمن به تام کروز وفادار نمانده است. بعضی دیگر نیز تام کروز را مسئول این جدایی می دانستند و می گفتند که دلیل این جدایی این بوده است که تام کروز به نیکول کیدمن خیانت کرده است. ولی در نهایت تام کروز در یک جمله به تمام این شایعات پایان داد. او به خبرنگاران گفت: "نیکول می داند چرا ما از هم جدا شده ایم!!!"


37) نیکول کیدمن در هنگام طلاق گرفتن از تام کروز از او حامله بود!

دو روز بعد از اینکه نیکول کیدمن از تام کروز جدا شد، تام کروز رسما تقاضای طلاق کرد و این موضوع باعث شد تا ضربه عاطفی که به دلیل این طلاق به نیکول کیدمن رسیده بود شدیدتر شود. او همچنین در آن زمان از تام کروز حامله شده بود و بعد از این ماجرا مجبور شد تا سقط جنین کند.


38) نیکول کیدمن بعد از طلاق از تام کروز دچار افسردگی شد

نیکول کیدمن بعد از اینکه از تام کروز طلاق گرفت برای مدت طولانی دچار افسردگی شد. در ابتدا او برای دو هفته نمی توانست از تختخواب پایین بیاید! همچنین تمام فیلم هایی که در حال ساختن آنها بود و تمام برنامه هایی که قرار بود در آنها شرکت داشته باشد را کنسل کرد. مدت زیادی طول کشید تا دوباره خودش را پیدا کند و به زندگی عادی برگردد.


39) نیکول کیدمن بعد از تام کروز دوباره توانست عشق را در زندگیش پیدا کند

بهترین اتفاق زندگی نیکول کیدمن بعد از تام کروز این بود که دوباره توانست عشق زندگیش را پیدا کند. "کیت اوربن" مردی بود که نیکول کیدمن بعد از اینکه از تام کروز جدا شد با او ازدواج کرد. او یک موسیقی دان بود که بعد از یک دوره کوتاه نامزدی با نیکول کیدمن در سال 2008 در شهر سیدنی در استرالیا ازدواج کردند. ازدواج دوم نیکول کیدمن بر خلاف ازدواج اولش دوام زیادی داشت و آن دو در سال 2008 صاحب دختری به نام "ساندی روز" و در سال 2010 صاحب دختر دیگری به نام "فیت مارگارت" شدند