سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ستارگان سینما

 

 

مدت هاست که سری فیلم های "سریع و خشن" توجه مخاطبین زیادی را در سراسر جهان به خودشان جلب کرده اند. این فیلم ها فیلم هایی اکشن هستند که رکورد فروش بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان پیدا کرده اند. از اکران اولین فیلم سریع و خشن مدت زمان زیاد می گذرد. در حقیقت حدودا 20 سال است که قسمت اول این فیلم به روی پرده رفته است و از آن زمان تا کنون این مجموعه فیلم ها طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است که روز به روز در حال افزایش می باشد. قسمت نهم این مجموعه در سال 2019 فیلم برداری شد ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا سینماها بسته شدند و بنابراین اکران این فیلم تغییر کرد و تاریخ آن 2021 شد و مدت کوتاهی است که این فیلم در سینماهای جهان به نمایش درآمده است. البته هنوز هم قرار است فیلم های بعدی دیگری در این مجموعه وجود داشته باشد. این مجموعه که همان طور که گفته شد تا کنون 9 قسمت از آن بر روی پرده بوده است به احتمال زیاد یک مجموعه 11 قسمتی خواهد بود. در حقیقت از آن جایی که هر سفری که آغاز می شود یک پایان هم دارد این مجموعه نیز بعد از دو فیلم سریع و خشن شماره 10 و سریع و خشن شماره 11 تمام خواهد شد. گفته می شود که به احتمال زیاد این سری در سال 2024 به اتمام می رسد.

فیلم سریع و خشن 10 که در حقیقت قسمت یکی به آخر مانده این مجموع است فیلمی است که به احتمال زیاد در سال 2023 در سینماها به نمایش درخواهد آمد. البته این فیلم را می توان قسمت اول از پایان دو قسمتی سریع و خشن دانست. به عبارت دیگر قسمت دهم این مجموعه و قسمت یازدهم این مجموعه هر دو یک داستان دارند که داستان پایانی فیلم می باشد. همچنین گفته می شود که به احتمال زیاد تعدادی از کاراکترهایی که در طول مدت فیلم های قبلی در این فیلم وجود داشته اند نیز به فیلم برخواهند گشت. در این پست قصد داریم تا اطلاعاتی را که تا کنون در رابطه با فیلم سریع و خشن 10 در دسترس داریم برای شما ارایه کنیم.

داستان فیلم سریع و خشن 10 به چه شکل خواهد بود؟

 

به احتمال زیاد در ابتدای فیلم سریع و خشن 10 که قائتا باید داستان از پایان فیلم سریع و خشن 9 آغاز شده باشد، در ابتدای داستان فیلم نهم می بینیم که  که تیم قهرمانان بر علیه جیکوب که همان بردار دام است مبارزه می کنند. جیکوب توسط سایفر نقش منفی فیلم اغفال می شود و سایفر از او می خواهد که تمام توانش را به کار بگیرد که دام را از بین ببرد. این در صورتی است که  بعد از مدتی متوجه می شویم که چون سایفر به جیکوب خیانت می کند بازهم جیکوب نظرش را عوض می کند  وسعی می کند تا از دام و گروهش حمایت کند و به سایفر ضربه بزند. البته سایفر فرار می کند.

بنابراین می توان انتظار داشت که سایفر سعی می کند تا در قسمت دهم فیلم دوباره برگردد و این بار تمام تلاشش را خواهد که خانواده دام را نابود کند! از آن جایی که سایفر نقش منفی اصلی این فیلم است و از آن جایی که هنوز نمرده است و از آن جایی که بازیگری که نقش آن را بازی می کند یعنی شارلیز ترون بازیگری است که قرار است در قسمت های بعدی این فیلم یعنی قسمت 10 و 11 هم بازی کند بنابراین یکی از مهم ترین و قوی ترین حدس هایی که می توان زد این است که سایفر دوباره برگردد و این بار با نقشه های جدیدی که در سر می پرواند قصد نابود کردن دام و خانواده اش و گرفتن انتقامش از آن ها را بکند.

همچنین یکی دیگر از المان های مهمی که در داستان شماره نهم سری فیلم های سریع و خشن می بینیم این است که هان لو، که به نظر می رسید بوسیله دکارت شاو کشته شده است دوباره برمی گردد.

بنابراین می توان انتظار داشت که در قسمت دهم این مجموعه شاهد آن خواهیم بود که این کاراکتر هم در داستان نقش بسیار مهم و اساسی خواهد داشت.

البته درباره این که داستان این فیلم دقیقا به چه شکلی خواهد بود نمی توان اظهار نظری کرد ولی می توان به راحتی گفت که که برخی گمانه زنی های دیگری که در این رابطه وجود دارد می تواند شامل بررسی کردن موضوع محو شدن "آقای هیچ کس" باشد و یا حتی ممکن است داستان در رابطه با "برایان اوکانر" و بازگشت او باشد.

البته هرچه می دانیم حدس است و برای این که حقیقتا بفهمیم که در این قسمت از مجموعه چه اتفاقاتی قرار است بیفتد تنها کاری که می توان کرد این است که تا سال 2023 و تا زمانی که قسمت دهم این مجموعه قرار است اکران شود صبر کنیم و ببینیم که عاقبت کار به کجا خواهد رسید.

کدام هنرپیشه ها برای بازی در فیلم برمی گردند؟

 

تا کنون، تنها هنرپیشه هایی که حضور آن ها در این فیلم قطعی است و اطمینان داریم که به این سه گانه برمی گردند، وین دیزل (هنرپیشه نقش اصلی این فیلم و بازیگر نقش قهرمان فیلم یعنی "دام")، رپر کاردی بی (بازیگر نقش لیسا) به عنوان هنرپیشه های اصلی و همچنین میشل رودریگرز (بازیگر نقش لتی)، تیرس گیبسون (بازیگر نقش رومن)، لوداکریس (بازیگر نقش تج)، جوردانا بروستر (بازیگر نقش میا) و سانگ کانگ (بازیگر نقش هان)، جیسون استاتهوم (بازیگر نقش دکارت شاو)، ناتالی امانول (بازیگر نقش رامسی) ، شارلیز ترون (بازیگر نقش سایفر) و جان سینا (بازیگر نقش جیکوت تورتو) هستند.

البته وین دیزل در مصاحبه هایی که در این رابطه انجام داده درباره احتمال این که برخی دیگر از بازیگرانی از جمله بازیگرانی که در فیلم های قبلی این مجموعه بوده اند نیز به کار بپیوندند صحبت کرده است. به عنوان مثال او گفته ممکن است برخی از بازیگران قبلی مانند اوا مندس (که در فیلم نقش مونیکا فونتس را بر عهده داشت) نیز برای بازی کرن در قسمت دهم این فیلم به فیلم بپیوندند. این در صورتی است که بر اساس منابع معتبر به احتمال زیاد دواین جانسون در قسمت دهم این فیلم بازی نمی کند به این دلیل که بیان کرده است که به علت مشکلاتی که سر صحنه فیلم برداری قسمت هشتم این مجموعه با وین دیزل پیدا کرده است نقش خودش را به عنوان مامور لوک هوبز در فیلم های سریع و خشن 10 و 11 تکرار نخواهد کرد. بنابراین به احتمال زیاد نقش به شان بوسل می رسد که هم اکنون سه قرارداد بزرگ را با کمپانی یونیورسال امضا کرده است و تنها یک فیلم برای آن ها بازی کرده در صورتی که دو فیلمش هنوز خالی است.

درباره افرادی که در پشت صحنه این فیلم کار می کنند باید گفت که به احتمال زیاد این فیلم توسط جاستین لین کارگردانی می شود که خودش به عنوان کارگردان در کارگردانی کردن چنین فیلم هایی حرفه ای است و حتی در فیلم های قبلی سریع و خشن نیز سابقه طولانی کارگردانی دارد! همچنین اطلاعات چندانی در رابطه با افرادی که به عنوان افراد پشت صحنه در این فیلم کار می کنند وجود ندارد ولی احتمال دارد که افرادی که در پشت صحنه فیلم های قبلی و با کارگردانی جاستین لین کار می کردند در این فیلم حضور داشته باشند ولی به احتمال زیاد دنیل کیسی که در قسمت نهم فیلم سریع و خشن حضور داشت به این فیلم بر نمی گردد.

تاریخ اکران فیلم سریع و خشن 10 چه زمانی خواهد بود؟

 

به نظر می رسد که کمپانی فیلم سازی یونیورسال تاریخ اکران گسترده این فیلم را 7 آپریل 2023 قرار داده باشد. این در صورتی است که اگر چنین تاریخی درست باشد می توان انتظار داشت که فیلم دهم از این مجموعه در حقیقت دومین فیلمی از این مجموعه باشد که در مراسم عید پاک اکران می شود. اولین فیلمی از این مجموعه که در مراسم عید پاک اکران شده بود فیلم سریع و خشن شماره 7 بود که در همان هفته اول اکران خودش بیش از 384 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت.

 

آیا تا کنون تریلری برای این فیلم وجود دارد؟

 

فعلا برای این فیلم هیچ تریلری وجود ندارد چون هنوز حتی فیلم برداری این فیلم شروع نشده است و بنابراین قرار است از ماه ژانویه فیلم برداری این فیلم آغاز شود و به احتمال زیاد بعد از چند ماه تریلر این فیلم در دسترس قرار خواهد گرفت.